תקלות נפוצות
דרכי פתרון לבעיות ותקלות נפוצות
הודעה זו נגרמת על ידי ניסיונות הפעלה רבים מדי, העובר את המספר המותר. מנגנון למניעת פיראטיות מופעל באופן אוטומטי כדי למנוע שימוש לרעה ברישיון.
על-מנת לפתור את הבעיה, יש לשלוח פנייה מקוונת ליצרן בצירוף מפתח המוצר והודעת השגיאה ולבקש את שחרור הרישיון.
שגיאה ABBYY Licensing Service is unavailable: The RPC server is unavailable:
בעיה זו נגרמת כתוצאה משירות רישוי חיוני שאינו מוגדר לעלייה אוטומטית עם הפעלת המחשב.
- הקלידו בחיפוש Windows או תחת Run (לחיצה על WinKey + R) את הביטוי 'services.msc'.
- מצאו את ABBYY FineReader xx Licensing Service כאשר xx מייצג את מספר הגרסה שיש לכם, ולחצו עליו קליק ימני.
- לחצו על מאפיינים/Propeties.
- לחצו על לשונית General.
- ודאו שסוג הפעלה המסומן הוא אוטומטי/Automatic. במידה ומסומן סוג הפעלה שונה, בחרו את סוג ההפעלה אוטומטי/Automatic. ניתן לבחור את סוג ההפעלה אוטומטי (מושהה)/Automatic (Delayed) במידה והתקלה מופיעה לאחר כל אתחול של המחשב.
- לחצו אישור/OK.
- בחלון השירותים מצאו בשנית את ABBYY FineReader xx Licensing Service, סמנו אותו ולחצו על כפתור אתחל/Restart או הפעל/Start הנמצא לצד הרשימה.
- הפעילו את ABBYY FineReader על-מנת לוודא כי הוא עובד כראוי.
אם הבעיה ממשיכה לקרות גם לאחר נקיטת הצעדים לעיל יש לפנות ליצרן בטופס מקוון.
יש להוסיף את התיקיות הבאות לרשימת ההחרגות של תוכנת האנטי-וירוס וה-CCleaner ולהפעיל בשנית את ההתקנה:
- C:\Program Files (x86)\ABBYY FineReader xx כאשר xx מייצג את מספר הגרסה שיש לכם.
- C:\Program Files (x86)\Common Files\ABBYY
- C:\ProgramData\ABBYY\FineReader
- C:\Users\%username%\AppData\Local\ABBYY\FineReader
- C:\Users\%username%\AppData\Roaming\ABBYY\FineReader
במידה והבעיה ממשיכה, התקינו מחדש את התוכנה ע"פ ההוראות להלן:
- היכנסו למסך ההגדרות 'אפליקציות ותכונות' (ניתן להקליד 'appwiz.cpl' בחלון ההרצה/חיפוש או לנווט דרך מסך ההגדרות).
- בחרו ב-ABBYY FineReader ולחצו על הסר התקנה/Uninstall.
- מחקו את התיקיות הבאות, אם הן קיימות (כאשר xx מייצג את מספר הגרסה שיש לכם):
- C:\Program Files (x86)\ABBYY FineReader xx
- C:\ProgramData\ABBYY\FineReader\xx
- userprofile%\AppData\Local\ABBYY\FineReader\xx%
- userprofile%\AppData\Roaming\ABBYY\FineReader\xx%
- C:\temp\FRxx
- כבו כל תוכנת צד שלישי (תוכנות ניקוי Registry ותוכנת אנטי-וירוס).
- התקינו את התוכנה באמצעות לחיצה עם קליק ימני על קובץ ההתקנה ובחירה בהפעל כמנהל מערכת/Run as administrator.
הפעילו את תוכנת האנטי וירוס חזרה לאחר ההתקנה.
אם הבעיה ממשיכה לקרות גם לאחר נקיטת הצעדים לעיל יש לפנות ליצרן בטופס מקוון.
שגיאה C:\Program Files (x86)\ABBYY FineReader 15\concrt140.dll was not found:
כדי לעדכן את ABBYY FineReader PDF לגרסה האחרונה אנא עקבו אחר ההוראות הבאות:
- סגרו את תוכנת ABBYY FineReader PDF.
- סגרו את ABBYY FineReader PDF Update במגש המערכת במידה והוא הופעל.
- הורידו את הגרסה החדשה דרך אחד מהקישורים הבאים:
עבור גרסת Standalone לחצו כאן.
עבור גרסת Multi-User לחצו כאן. - הריצו את ההתקנה ועקבו אחר ההוראות המופיעות על המסך.
- לאחר סיום ההתקנה, מחקו את תכולת התיקייה C:\ProgramData\ABBYY\FineReader\15\Updates.
העדכונים הבאים יהיו זמינים מתפריט Help > Check for Updates.
אם הבעיה ממשיכה לקרות גם לאחר נקיטת הצעדים לעיל יש לפנות ליצרן בטופס מקוון.
שגיאה 258:
שגיאה 258 נגמרת כתוצאה מהסרה של קבצים פנימיים של התוכנה. השגיאה יכולה להיגרם כתוצאה מעדכוני מערכת, מתוכנת אנטי-וירוס או מפעולה של תוכנת CCleaner.
במידה ותוכנת CCleaner מותקנת:
- פתחו את תוכנת CCleaner.
- לחצו על Registry.
- הסירו את הסימון מהתיבה 'ActiveX and Class Issues'. חשוב: אין להחזיר את הסימון בעתיד כדי למנוע ניקוי של קבצים ש-FineReader משתמש בהם.
- היכנסו למסך ההגדרות 'אפליקציות ותכונות' (ניתן להקליד 'appwiz.cpl' בחלון ההרצה/חיפוש או לנווט דרך מסך ההגדרות).
- בחרו ב-ABBYY FineReader ולחצו על שנה/ערוך/Modify ולאחר מכן על Repair.
- המתינו שההתקנה תסתיים.
- הפעילו את תוכנת ABBYY FineReader ובדקו האם הבעיה ממשיכה.
במידה ותוכנת CCleaner אינה מותקנת:
- נטרלו באופן זמני את תוכנת האנטי-וירוס.
- היכנסו למסך ההגדרות 'אפליקציות ותכונות' (ניתן להקליד 'appwiz.cpl' בחלון ההרצה/חיפוש או לנווט דרך מסך ההגדרות).
- בחרו ב- ABBYY FineReaderולחצו על הסר התקנה/Uninstall.
- הורידו את תוכנת ABBYY FineReader בגרסה אותה רכשתם דרך הקישור https://www.abbyy.co.il/downloads.
- התקינו את התוכנה ועקבו אחר הוראות ההתקנה.
- הפעילו בחזרה את תוכנת האנטי וירוס.
- פתחו את תוכנת ABBYY FineReader.
אם הבעיה עדיין ממשיכה לקרות, יש להוסיף את התיקיות הבאות לרשימת התיקיות המוחרגות:
- C:\Program Files (x86)\ABBYY FineReader xx כאשר xx מייצג את מספר הגרסה שיש לכם.
- C:\ProgramData\ABBYY\FineReader
- C:\Users\%username%\AppData\Local\ABBYY\FineReader
- C:\Users\%username%\AppData\Roaming\ABBYY\FineReader
אם הבעיה ממשיכה לקרות גם לאחר נקיטת הצעדים לעיל יש לפנות ליצרן בטופס מקוון.